Grafično oblikovanje je obrt, kjer strokovnjaki ustvarjajo vizualno vsebino za sporočanje sporočil. Če hočete imeti vrhunsko zunanjo podobo, izberite strokovnjake na področju grafičnega oblikovanja, saj z uporabo tehnik vizualne hierarhije in postavitve strani oblikovalci uporabljajo tipografijo in slike za izpolnjevanje specifičnih potreb uporabnikov in se osredotočajo na logiko prikazovanja elementov v interaktivnih dizajnih, da optimizirajo uporabniško izkušnjo. Grafično oblikovanje je starodavna obrt, ki sega v preteklost egipčanskih hieroglifov do vsaj 17.000 let starih jamskih poslikav. To je izraz, ki izvira iz tiskarske industrije 1920. Grafično oblikovanje še naprej pokriva vrsto dejavnosti, vključno z ustvarjanjem logotipa. Grafično oblikovanje v tem smislu zadeva estetsko privlačnost in trženje.

grafično oblikovanje

Grafično oblikovanje pritegne gledalce s slikami, barvami in tipografijami. Vendar pa morajo grafični oblikovalci, ki se ukvarjajo z oblikovanjem uporabniške izkušnje (UX), utemeljiti slogovne odločitve glede, na primer, lokacij slik in pisave s pristopom, osredotočenim na človeka. To pomeni, da se morate osredotočiti na svoje specifične uporabnike in si prizadevati čim bolj sočustvovati z njimi, medtem ko ustvarjate lepe modele, ki povečajo uporabnost. Estetika mora služiti namenu – pri oblikovanju UX ne ustvarjamo umetnosti zaradi umetnosti. Torej se morajo grafični oblikovalci razširiti na vizualno oblikovanje. P

Izkoristite grafično oblikovanje za ustvarjanje dela, ki upošteva celotno uporabniško izkušnjo, vključno z uporabniškimi zmožnostmi vizualne obdelave. Na primer, če sicer prijetna mobilna aplikacija uporabnikom ne more ponuditi tistega, kar potrebujejo, v več klikih s palcem, njenemu oblikovalcu ni uspelo združiti grafičnega oblikovanja z uporabniško izkušnjo. Obseg grafičnega oblikovanja v UX zajema ustvarjanje čudovitih dizajnov, ki se uporabnikom zdijo zelo prijetni, smiselni in uporabni. Grafično oblikovanje je rešitev problema. Čeprav delo v digitalni dobi pomeni, da morate oblikovati z interaktivno programsko opremo, se oblikovanje še vedno vrti okoli prastarih načel. Ključnega pomena je, da z uporabniki že na prvi pogled zadenete pravo struno, zato se oblikovanje ujema s čustvenim oblikovanjem.

Grafični oblikovalec mora dobro razumeti teorijo barv in kako pomembna je prava izbira barvne sheme. Izbira barv mora odražati ne le organizacijo temveč tudi pričakovanja uporabnikov. Pri načrtovanju morate paziti na to, kako se elementi ujemajo s tonom. Oblikovati morate tudi splošni učinek in upoštevati, kako oblikujete čustva uporabnikov, ko jih vodite od na primer ciljne strani do poziva k dejanju. Zato najemite profesionalca za vrhunski učinek.