V kolikor imate spletno stran in želite da se le-ta pojavi takoj na vrhu ob določenih iskalnih pojmih, potem si velja ogledati možnosti, ki jih ponuja Google oglaševanje. Podrobno o tem si lahko preberete na http://www.gorec.si/google-oglasevanje/, na tem mestu pa vam bom razložil samo osnovne Google oglaševanje zakonitosti. Za tako vrsto oglaševanja velja, da gre za povsem ciljano oglaševanje – vaš oglas oz. oglas za vašo spletno stran se pojavi le ob določenih (vnaprej izbranih) iskalnih pojmih. Za vas je to vsekakor pozitivna lastnost, saj nekoga, ki v iskalnik vpiše npr. “notranja vrata” zelo verjetno resnično zanimajo notranja vrata oziroma išče ponudnike za izdelavo in montažo notranjih vrat, ne pa za nakup nove stenske ure. Google oglaševanje deluje na principu plačaj za klik, torej boste Googlu plačali le za vsak klik na vaš oglas, število prikazov pa je lahko praktično neomejeno. Plačali boste torej samo za vsak klik, ki ga bo opravila vaša potencialna stranka.
Med drugim vam Google oglaševanje ponuja tudi veliko različnih možnosti vzdrževanja oglaševalske akcije, sami lahko izberete ustrezne ključne besede (ob katerih se pojavi vaš oglas na vrhu), za vsako od teh besed pa lahko tudi ponudite najvišjo za vas sprejemljivo ceno za en klik. Če v začetku niste prepričani o tem, če bi bilo Google oglaševanje za vas primerno, lahko celoten sistem oglaševanja za precej simbolično ceno tudi testirate. V začetku lahko za Google oglaševanje porabite približno 50 €, kar za večino iskalnih izrazov pomeni nekje med 300 in 500 klikov na vašo stran, iz tega boste pa že lahko razbrali, ali ste zaradi oglaševanja prejeli kakšen dodaten telefonski klic ali pa prejeto elektronsko sporočilo.
Na zgornji povezavi najdete še več podrobnosti o tem, kaj vse vam nudi Google oglaševanje, pa tudi možnost, da se tudi sami naučite samostojno upravljati z oglaševalskimi akcijami in tako skrbeti za lastno promocijo na Googlu.